Bestel het boek
RIO 'Mensen raken = klanten maken'
Hoe kan je in een minimum van tijd tot een maximum aan persoonlijke impact, verkoopresultaat en klanttevredenheid komen, dat is de kern van dit boek.
Connecteer beter online met klanten en prospecten
DOWNLOAD DE RIO APPLICATIE
Bestel het boek en krijg gratis toegang tot de RIO plugin gedurende de periode van de lockdown. De RIO plugin stelt je in staat om klanten en prospecten beter in te schatten voor geslaagde verkoopgesprekken via telefoon, chat of videochat
Over de auteurs
#IkBlincUit in mensen inspireren vanuit mijn passie voor persoonlijke groei
Jozefien Defeyter - Co-founder Blinc Sales Institute
#IkBlincUit in mensen professioneel rendement laten halen uit hun persoonlijkheid
Jochen Roef - Co-founder Blinc Sales Institute
#IkBlincUit in leiderschapsvormen die uitgaan van samenwerken naar resultaat
Carolien Boom - Leadership Coach
Differentieer je marketing - en sales aanpak met RIO personality based selling
Wat is de meerwaarde van salesmensen in een maatschappij waar klanten tot over hun oren geïnformeerd zijn, alles online te verkrijgen is en zaken binnen de 24 uur op je dorpel geleverd worden? En wie valt er nog voor een pushy salesverhaal, waarvan je de inhoud live via je mobiele telefoon kan factchecken en je de tevredenheid van andere klanten onmiddellijk kan raadplegen?
Verkopen in 2020 verschilt fundamenteel van traditionele commercialiteit. Klanten willen vandaag geserviced worden op een manier die ‘hyperconvenient’ en ‘hyperpersonalised’ is. Via instant communicatiemiddelen willen ze interactief begeleid worden in een aankoopproces dat van A tot Z als uniek, efficiënt en waardevol wordt ervaren. Customer experience is king!
Hoe kan je in een minimum van tijd tot een maximum aan persoonlijke impact, verkoopresultaat en klanttevredenheid komen, dat is de kern van dit boek. Aan de hand van het uiterst pragmatische RIO model wordt stapsgewijs het moderne aankoopproces opgebouwd, inclusief voorkeuren en afkeuren, do’s en don'ts van elk type klant, die leiden tot de hoogst mogelijke klantenwaardering.
Maar het boek gaat verder dan dat. RIO is eveneens een model dat de hedendaagse salesprofessional uitdaagt en richting geeft om vanuit een geheel nieuwe mind-set naar zijn beroep te kijken: verkopen vanuit duurzaamheid, maturiteit en gelijkwaardigheid.
"Becoming a great salesperson implies becoming a great person"
In een tijdgeest van maatschappelijk verantwoord ondernemen wordt de moderne salesprofessional uitgenodigd om zijn klant als spiegel voor zijn eigen ontwikkeling te zien en zijn eigen hoofd-, hart- en buikintelligentie te balanceren, voor het welzijn van zijn klant, zichzelf en zijn organisatie.
Mensen raken = klanten maken is doorspekt met praktijkvoorbeelden van vooruitstrevende marktleiders die de voorbije jaren de RIO methodologie hebben geïmplementeerd doorheen hun gehele commerciële organisatie. De concepten krijgen daardoor een uiterst praktische invulling wat instant inspirerend werk voor salesprofessionals, verkoopleiders, productontwikkelaars en marketeers. Het boek linkt continu naar een online platform waar extra beeldmateriaal en interactieve verdiepingsoefeningen te vinden zijn.
Trusted by over 100 clients, including:
Copyright © 2019 All Rights Reserved.